четвртак, 05. новембар 2015.

Canon 60D utisci



Kao što sam i pre par dana naveo, stigao mi je novi Canon, od mojih prijatelja.
U pitanju je Canon model 60D, već sam pisao specifikacije pa pogledajte koju objavu ranije.
Moji utisci:
Telo Canon 60D je fenomenalno, vrlo podesivi modovi, jako precizan svetlomer, lep prikaz boja na ekranu...




Koristio sam ga za duge ekspozicije u kojima se neverovatno pokazao, za speed shoot i ako nema prevelik broj okidanja u sekundi, radi posao.
Testirao sam integrisan blic, koji je ok, ali nije to to kao kad se koristi eksterdni.

Postoje 2 stvari koje su me neverovatno fascinirale a to je da na ISO 4000 ne pokazuje noise čak i na monitoru od 22'' ( inča ), a druga stvar je, vrhunski ugrađen mikrofon, i ako koristim bubicu za snimanje audio zapisa, mislim da sa ovim telom i u situaciji kad je zaboravim ili se nešto iskomplikuje, neću imati nikakvih problema. 


Isprobao sam ga sa svoja 3 objektiva, 


 Canon 50mm f/1,8
 Canon 55-250mm f/4-5,6
 Sigma 18-200 f/3,5-5,6
Ostao mi je jos 70-210 f/4 i to je to
Ni sa jednim od objektiva nisam imao problem.

6.novembra u klubu ,,Fest'' u Zemunu je svirka benda Rainmaker ( Iron Maiden Tribute ).
Radim kao kamerman i fotograf, tu ću konačno da testiram video i da vidim kako to ispadne posle montaže. Ukoliko ste u mogućnosti, dođite u Fest, cena ulaznice je 300din.

Pele HVALA!
- Fantom

Нема коментара:

Постави коментар