понедељак, 09. новембар 2015.

Giveavay ( poklanjanje )

Na prvih 10k (10000) pregleda na blogu pravim giveawaz.
Skoro sam dosao do 1000 pregeleda, za nekih mesec dana, s' tim da se ne reklamiram preterano i pravim male pauze, jer ne planiram da pretrpavam blog, trenutno sam u potraznji za nekim kome treba reklama/sponzorstvo, pa da usmerim blog ka tome.
Imao sam razgovor sa Canon timom SRBIJE :) ljudi su skroz korektni i kad se posavetuju međusobno, biće mi javljeno sve dalje.
Prvi giveaway ce biti najverovatnije neka SD memorijska kartica ili slično, kako blog bude rastao, tako ce i predmeti biti bolji.
Svakome bih bio jako zahvalan za svaki share ili bilo šta slično, verujem da ima dosta ljudi kojima bi značilo ovo da pročitaju.
Svi koji imaju neki predlog imaju ovde sve moje kontakte pa saljite, jer se komentari na blogu slabo vide. :) Hvala svima! 

Нема коментара:

Постави коментар